مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 05:252021-10-13اقتصادي

تولید بیش از 400 تن عسل در شهرستان اردل


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردل گفت: با وجود مراتع و پوشش گیاهی متنوع در شهرستان، صنعت زنبورداری یک ظرفیت عالی است که منجر به تولید سالانه بیش از 400 تن عسل در اردل می شود.

- سعید خسروی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: بازاریابی فروش عسل طبیعی یکی از مهمترین نکاتی است که هم در بهره وری شرکت های عرضه کننده عسل اثرگذار است و هم نقش مهمی در سلامتی مردم دارد.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان اردل افزود: در واقع این تولیدکنندگان و عرضه کنندگان عسل طبیعی هستند که وظیفه دارند با عرضه مناسب و بازاریابی درست، محصول طبیعی خود را بیشتر در اختیار مردم قرار دهند، در این صورت احتمال خرید عسل های تقلبی، مصنوعی و بی کیفیت توسط مصرف کننده نهایی به حداقل می رسد.

خسروی بیان کرد: با وجود مراتع و پوشش گیاهی متنوع مرتعی و علوفه ای در شهرستان، صنعت زنبورداری یک ظرفیت عالی است که سالانه باعث تولید بیش از 400 تن عسل در شهرستان اردل می شود.

وی ادامه داد: میانکوه و دیناران شهرستان اردل با وجود داشتن شرایط اقلیمی متنوع و گونه های فراوان گیاهی معطر، از دیرباز به عنوان خاستگاه حرفه زنبورداری و تولید عسل بوده و عسل با کیفیت، طبیعی و شیرین دیناران و میانکوه، ثمره همین تنوع گونه های گیاهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بیش از 400 تن عسل در شهرستان اردل

تولید بیش از 400 تن عسل در شهرستان اردل