مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 02:452021-10-12اقتصادي

زنگ خطر ویلاسازی در شهرک های صنعتی خراسان رضوی


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی گفت: به جای ایجاد واحدهای تولیدی توسعه صنعتی ساخت وساز ویلا انجام می شود که متأسفانه این اتفاق در شهرک صنعتی توس با محوریت غرب مشهد رقم خورده است.

- علی بهرامی زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: کمبود زمین در شهرک های صنعتی و نواحی صنعتی تقاضامحور خراسان رضوی بزرگترین چالش سرمایه تولیدی است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی افزود: مشکل کمبود زمین در شهرک های صنعتی استان باید با همکاری مدیریت عالی خراسان رضوی، شورای برنامه ریزی توسعه دستگاه های متولی امر، جهاد کشاورزی، محیط زیست، منابع طبیعی و آب منطقه ای حل شود.

وی ادامه داد: البته در توسعه متوازن باید بحث های زیست محیطی، منابع طبیعی، تأمین آب، آلایندگی هوا و بحث های امنیت روانی مردم را در اولویت قرار داده و به آن نگاه ویژه ای داشته باشیم.

 بهرامی زاده گفت: با نادیده گرفتن گسترش و توسعه شهرک های صنعتی که از نظر اشتغال و ایجاد رفاه نقش مهمی را در پیشرفت و توسعه مادی و معنوی کشور دارد، در حقیقت اصل توسعه را زیر سؤال می بریم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی تاکید کرد: اینکه اصل توسعه را زیرسؤال ببریم، نتیجه این می شود که از آب و برق و زیرساخت های شهرک جهت ویلاسازی استفاده می شود، یعنی اعتبار و بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر ویلاسازی در شهرک های صنعتی خراسان رضوی

زنگ خطر ویلاسازی در شهرک های صنعتی خراسان رضوی