مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 15:202021-10-12اقتصادي

بە صدا درآمدن سوت قطار همزمان با دهە فجر در کردستان


استاندار کردستان با تاکید بر این که برای اتمام راه آهن همدان به سنندج عزم و اراده جدی در سطح ملی و استانی بە وجود آمد، گفت: دهە فجر امسال جابجایی کالا و مسافر با قطار از سنندج آغاز شود.

- ایسنا/کردستان استاندار کردستان با تاکید بر این که برای اتمام راه آهن همدان به سنندج عزم و اراده جدی در سطح ملی و استانی بە وجود آمد، گفت: دهە فجر امسال جابجایی کالا و مسافر با قطار از سنندج آغاز شود.

بهمن مرادنیا امروز (20مهر) در مراسم اتمام عملیات ریل گذاری راه آهن همدان به سنندج که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار کرد: در آبان 98 در شورای برنامه ریزی استان قرار بود با تخصیص 800 میلیارد تومان این پروژه دنبال شود، اما با پیگیری و اهتمام دکتر نوبخت معاون برنامه ریزی دولت سابق بالغ بر 1700 میلیارد تومان برای ساخت این پروژه اختصاص یافت.

مرادنیا سرعت پروژه راە آهن همدان-سنندج را طی 2 سال گذشته بی نظیر دانست و افزود: خوشبختانە هم در سطح ملی و هم در سطح استانی مساعدت های لازم صورت گرفتە است.

وی در پایان با اشاره به اقدامات مسئولین قضایی استان خاطرنشان کرد: دادگستری و دادستانی استان و شهرستان ها با پیگیری مستمر و رفع معارضین نقش بسیار مهمی در تسریع این روند داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بە صدا درآمدن سوت قطار همزمان با دهە فجر در کردستان

بە صدا درآمدن سوت قطار همزمان با دهە فجر در کردستان