مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 14:552021-10-12اقتصادي

سیاست کنونی دولت حمایت از اقتصاد معدنی است


رییس خانه معدن ایران سیاست کنونی دولت را حمایت از اقتصاد معدنی دانست و در خصوص علت آن گفت: این مهم علاوه بر ایجاد اشتغال، سبب افزایش درآمدهای ارزی کشور می شود.

- ایسنا/مرکزی رییس خانه معدن ایران سیاست کنونی دولت را حمایت از اقتصاد معدنی دانست و در خصوص علت آن گفت: این مهم علاوه بر ایجاد اشتغال، سبب افزایش درآمدهای ارزی کشور می شود.

محمدرضا بهرامن روز سه شنبه 20 مهر در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران در نیم ور محلات اظهار کرد: معدن جزو صنایع زنده و پویاست و زنجیره آن از جمله بخش هایی است که به طور کامل مورد استفاده قرار می گیرد.

وی افزود: چنانچه خواهان توسعه هستیم باید سرمایه گذاری زیربنایی انجام و موضوعات با برگزاری نشست های مختلف بررسی شوند.

رییس خانه معدن ایران تصریح کرد: نمایشگاه بین المللی سنگ ایران نسبت به دوره گذشته، 40 درصد افزایش فضا داشته است که این یک ارزش و موفقیت در صنعت سنگ است.

بهرامن سیاست کنونی دولت را حمایت از اقتصاد معدنی دانست و در خصوص علت آن گفت: این مهم علاوه بر ایجاد اشتغال، سبب افزایش درآمدهای ارزی کشور می شود.

وی اظهار کرد: حضور سفرای خارجی در این نمایشگاه بین المللی بسیار ارزشمند است چرا که می توانند پتانسیل و ظرفیت های این صنعت را به کشورهای خود انتقال دهند و روابط دو کشور نیز تقویت و گسترش ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست کنونی دولت حمایت از اقتصاد معدنی است

سیاست کنونی دولت حمایت از اقتصاد معدنی است