مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 12:502021-10-12سياسي

چالش ها و مشکلات مردم «آبدکی و مهرانکوشک» / مسئولان وعده دادند


مسئولان شهرستان فردوس در بازدید از روستاهای «آبدکی و مهرانکوشک» پای درد دل روستاییان نشستند و وعده حل مشکلات آنها را دادند.

- ، گروه استان ها: همزمان با هفته روستا و عشایر بعد ازظهر سه شنبه فرماندار فردوس به همراه جمعی از مسئولان مرتبط با مسائل روستاییان در برنامه دهگردشی با حضور در روستاهای آبدکی و مهرانکوشک از نزدیک با مشکلات مردم آشنا و برای مرتفع شدن آنها راهکار ارائه دادند.

نماینده مردم روستای 20 خانواری آبدکی که به عنوان یکی از دورترین روستاهای دوره افتاده که در فاصله 50 کیلومتری از مرکز شهر فردوس قرار گرفته است، گفت: جاده خاکی و نامناسب، لزوم لوله گذاری مسیرهای انتقال آب کشاورزی و تکمیل عملیات آبخیزداری بالادست روستا از جمله مهمترین مشکلات و درخواست های اهالی است.

حجت اله امینی تصریح کرد: تکمیل طرح هادی روستا نیاز به اعتبار دارد و جهت دریافت سهمیه خوراک دام با مشکل مواجه هستیم که نیاز به همت مسئولان دارد.

فرسایش وسایل نقلیه روستاییان در جاده خاکی وی در خصوص جاده خاکی روستا گفت: 12 کیلومتر از مسیر دسترسی روستا خاکی است که موجب شده وسایل نقلیه اهالی به دلیل نامناسب بودن این جاده، دچار خسارت های فراوانی شود و حتی برای تردد به مرکز شهر و تهیه ملزومات زندگی همیشه مردد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش ها و مشکلات مردم «آبدکی و مهرانکوشک» / مسئولان وعده دادند

چالش ها و مشکلات مردم «آبدکی و مهرانکوشک» / مسئولان وعده دادند