مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 12:352021-10-12سياسي

تقویت مسئولیت های اجتماعی مطالبه شورا از استاندار هرمزگان است


عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: تقویت مسئولیت های اجتماعی صنایع غرب بندرعباس مطالبه شورای شهر بندرعباس از استاندار هرمزگان است.

- ، احمد کناری نژاد عصر سه شنبه در نهمین جلسه شورای شهر بندرعباس اظهار کرد: استان هرمزگان دارای اهمیت فراملی است و همجواری با دریا موجب احداث صنایع بزرگی در این استان شده است که می توان برای تحقق توسعه پایدار از آن ها استفاده کرد.

وی با ذکر این نکته که 60 درصد ترانزیت کشور در استان هرمزگان انجام می شود، عنوان کرد: هرمزگان دارای ظرفیت های ممتازی در حوزه منابع انسانی، آبزی پروری است اما شاخص های فلاکت در وضعیت مناسبی قرار ندارد که استاندار جدید هرمزگان باید از این ظرفیت ها استفاده کند.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به وحدت جامعه اهل سنت و شیعه، ابراز داشت: در کنار تمام ظرفیت های استان هرمزگان، این استان با مشکلات زیادی مانند فقر، بیکاری و عدم استفاده از نیروهای انسانی کارآمد استان روبرو است.

کناری نژاد تصریح کرد: بهره گیری از ظرفیت نخبگان استان هرمزگان از مطالبات جدی شورای اسلامی شهر بندرعباس از استاندار هرمزگان است و درخواست دارم استفاده از ظرفیت های نیروی انسانی بومی را در دستور کار خود قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت مسئولیت های اجتماعی مطالبه شورا از استاندار هرمزگان است

تقویت مسئولیت های اجتماعی مطالبه شورا از استاندار هرمزگان است