مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 11:452021-10-12سياسي

ششمین دوسالانه خوشنویسی 22 مهر کلید می خورد/ راه اندازی انجمن صنفی


رییس و اعضای شورای عالی انجمن خوشنویسان ایران در نشست خبری این انجمن، برنامه های هفته خوشنویسی، ششمین دوسالانه خوشنویسی در قزوین و همچنین برنامه های انجمن صنفی خوشنویسان را تشریح کردند.

- ، نشست خبری انجمن خوشنویسان ایران سه شنبه 20 مهر در آستانه آغاز هفته خوشنویسی و روز ملی خوشنویسی با حضور غلامحسین امیرخانی رییس هیأت مدیره انجمن خوشنویسان ایران، علی اشرف صندوق آبادی عضو شورای عالی و نایب رییس انجمن، عارف براتی مدیر اجرایی انجمن، محمدحسین ساکت نماینده وزیر ارشاد در انجمن، سیدمحسن میرحسینی روابط عمومی و میرحیدر موسوی عضو شورای عالی انجمن و رییس انجمن خوشنویسان قزوین برگزار شد.

غلامحسین امیرخانی در ابتدای نشست با اشاره به نقش رسانه و جایگاه آن در فرهنگسازی فرهنگ و هنر، گفت: 2 سال پیش نمایشگاهی در خانه هنرمندان داشتیم که 40 خانم نسخ نویس آثارشان را به نمایش گذاشته و هر 40 نفرشان استاد مسلم خوشنویسی بودند و این در حالی بود که قبلاً این تعداد خوشنویس خانم نداشتیم.

البته خط نستعلیق که خط ملی ما محسوب می شود، موقعیت وسعت و کثرت بیشتری دارد.

در نقش رسانه باید دقت نظری بیشتری صورت گیرد و من از شما می پرسم که برای مثال چگونه می توانیم حافظ را به جهان معرفی کنیم؟ چون خارجی ها، خاطره ملت ما را ندارند و موسیقی زبان ما را درک نمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ششمین دوسالانه خوشنویسی 22 مهر کلید می خورد/ راه اندازی انجمن صنفی

ششمین دوسالانه خوشنویسی 22 مهر کلید می خورد/ راه اندازی انجمن صنفی