مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 11:152021-10-12فرهنگي

ابهام درباره نحوه برگزاری جوایز گلدن گلوب


انجمن مطبوعات خارجی هالیوود پس از افزایش انتقادها دست به اصلاحاتی زد و 21 عضو جدید که 29 درصد از آن خبرنگاران سیاه پوست بودند را به جمع خود اضافه کرد.

- با توجه به عدم پخش جوایز گلدن گلوب از شبکه NBC، انجمن مطبوعات خارجی هالیوود در پی یافتن راهی برای برگزاری این جوایز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ورایتی، هفتاد و نهمین دوره جوایز سینمایی و تلویزیونی گلدن گلوب امسال در حالی قرار است برگزار شود که با توجه به عدم پخش این جوایز از سوی شبکه NBC، هنوز اطلاعات دقیقی درباره نحوه برپایی این جوایز ارائه نشده است.

نامه ای که چند روز پیش از سوی انجمن مطبوعات خارجی هالیوود درباره قوانین امسال این جوایز به استودیوها ارسال شده، ظاهرا تنها بر شاخه های بازیگری تاکید داشته و مشخص نیست آیا جوایز گلدن گلوب امسال در شاخه هایی چون بهترین کارگردانی یا موسیقی نیز برگزار خواهد شد یا خیر.

متئ بلونی روزنامه نگار مجله Puck پیش بینی کرده جوایز گلدن گلوب امسال همانند سال 2008 که با اعتصاب نویسندگان همراه شده بود به صورت یک نشست خبری برگزار شود.

پس از مجموعه ای انتقادها به انجمن مطبوعات خارجی هالیوود، برگزار کننده جوایز سالانه گلدن گلوب به دلیل نبود تنوع نژادی در این نهاد، شبکه NBC در ماه می اعلام کرد این جوایز را بایکوت خواهد کرد و در سال 2022 آن را پخش نخواهد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابهام درباره نحوه برگزاری جوایز گلدن گلوب

ابهام درباره نحوه برگزاری جوایز گلدن گلوب