مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 10:352021-10-12اقتصادي

گشایش نمایشگاه های برق، اتوماسیون صنعتی و روشنایی اصفهان


یازدهمین نمایشگاه برق و اتوماسیون صنعتی و دوازدهمین نمایشگاه لوستر و روشنایی اصفهان امروز در اصفهان روبان چینی و گشایش یافت.

- ایسنا/اصفهان یازدهمین نمایشگاه برق و اتوماسیون صنعتی و دوازدهمین نمایشگاه لوستر و روشنایی اصفهان امروز در اصفهان روبان چینی و گشایش یافت.

مدیر نمایشگاه های داخلی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با اشاره به اینکه نمایشگاه برق دارای سابقه ای 20 ساله در اصفهان است، گفت: این نمایشگاه تخصصی از اوایل دهه هشتاد جزو نمایشگاه های ثابت اصفهان بوده که هر دو سال یک بار برگزار می شود.

مجید نائب زاده افزود: شرکت نمایشگاه های اصفهان در راستای سیاست حفظ، توسعه و کیفی سازی نمایشگاه های خود، سال گذشته جابجایی محل نمایشگاه به سایت جدید را انجام داد و امسال دوره یازدهم نمایشگاه برق در محل جدید پذیرای فعالان صنعت برق است.

وی افزود: این دوره با حضور 86 شرکت کننده از هشت استان کشور و در فضای 12 هزار مترمربع فضای سرپوشیده نمایشگاهی برگزار می شود.

مدیر نمایشگاه های داخلی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان ابراز امیدواری کرد؛ بعد از چند ماه وقفه در صنعت نمایشگاهی با پرپایی نمایشگاه ها شاهد رونق این صنعت باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشایش نمایشگاه های برق، اتوماسیون صنعتی و روشنایی اصفهان

گشایش نمایشگاه های برق، اتوماسیون صنعتی و روشنایی اصفهان