مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 10:202021-10-12بين الملل

جهان در تحقق اهداف مرتبط با انتشار گازهای گلخانه ای سرعت بگیرد


رییس اجلاس تغییرات آب وهوایی سازمان ملل متحد (COP26) می گوید: جهان باید در تحقق اهداف مربوط به انتشار گازهای گلخانه ای سرعت بگیرد.

- رییس اجلاس تغییرات آب وهوایی سازمان ملل متحد (COP26) می گوید: جهان باید در تحقق اهداف مربوط به انتشار گازهای گلخانه ای سرعت بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس اجلاس اقلیمی سازمان ملل متحد قرار است در این نشست به رهبران جهان تاکید کند که به وعده های خود مبنی بر محدود کردن افزایش دمای زمین به 1.

5 درجه سانتیگراد عمل نمایند.

قرار است آلوک شارما امروز در پایتخت فرانسه سخنرانی کند و از کشورها درخواست کند که به تعهدات خود در توافقنامه پاریس که شش سال قبل به امضا رسیده پایبند باشند.

در این توافقنامه بیشتر کشورها متعهد شده اند افزایش دما را تا 1.

5 درجه سانتیگراد حفظ کنند.

همچنین لازم است کشورها برنامه هایی را برای کاهش قابل توجه انتشار گازهای گلخانه ای تا سال 2030 و رساندن به رقم صفر تا سال 2050 ارائه دهند.

رییس اجلاس اقلیمی سازمان ملل متحد به دنبال آن است تا توافقاتی در زمینه کاهش مصرف زغال سنگ، ارتقای خودروهای برقی، حفاظت از درختان و کاهش انتشار گاز متان بدست آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اسکای نیوز، او همچنین بر این موضوع تاکید خواهد کرد که کشورها باید 100 میلیارد دلار در سال برای کمک به کشورهای در حال توسعه به منظور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهان در تحقق اهداف مرتبط با انتشار گازهای گلخانه ای سرعت بگیرد

جهان در تحقق اهداف مرتبط با انتشار گازهای گلخانه ای سرعت بگیرد