مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 10:002021-10-12اقتصادي

استان بوشهر قطب آزمایشگاه استاندارد کشور است


مدیرکل استاندارد استان بوشهر با تاکید بر لوزم حمایت از آزمایشگاه های استاندارد گفت: استان بوشهر قطب آزمایشگاه استاندارد کشور است.

- ، محمد رحیم بهره مند صبح سه شنبه در بازدید خبرنگاران از آزمایشگاه های استاندارد اظهار داشت: استاندارد نقش مهمی در عرصه تولید دارد و در سال که نام تولید، پشتیبانی و مانع زدایی نام گذاری شده است جایگاه ویژه تری دارد.

وی از انجام بازرسی استاندارد از هفت هزار و 885 واحد تولیدی طی یک سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: همچنین سه هزار ترازو نیز در استان بوشهر کالیبره شده است.

مدیرکل استاندارد بوشهر به ظرفیت بالای آزمایشگاه های استاندارد در استان اشاره کرد و ادامه داد: این آزمایشگاه ها دارای توان بسیار خوب و گاهاً منحصر به فردی در سطح کشور هستند.

وی با تاکید بر لزوم حمایت از آزمایشگاه های استاندارد استان تصریح کرد: قابلیت و ظرفیت این آزمایشگاه ها باعث شده تا بسیاری از آزمون ها در استان انجام شود و باعث کاهش زمان و هزینه در آزمایش ها شده است.

رییس انجمن آزمایشگاه های همکار آزمون و کالیبراسیون استان بوشهر نیز با اشاره به فعالیت 40 آزمایشگاه استاندارد در استان بوشهر بیان کرد: استان بوشهر به عنوان یکی از قب های آزمایشگاهی کشور شناخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان بوشهر قطب آزمایشگاه استاندارد کشور است

استان بوشهر قطب آزمایشگاه استاندارد کشور است