مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 09:352021-10-12اجتماعي

آغاز واکسیناسیون دانش آموزان آران و بیدگلی


مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل گفت: واکسیناسیون دانش آموزان 12 تا 18 ساله آرانی از روز گذشته و در راستای اجرای پویش «واکسن دانش آموزی سلامت خانوادگی» آغاز شد.

- آران و بیدگل - مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل گفت: واکسیناسیون دانش آموزان 12 تا 18 ساله آرانی از روز گذشته و در راستای اجرای پویش واکسن دانش آموزی سلامت خانوادگی آغاز شد.

محمد معدن دار در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: با هماهنگی انجام شده با مسئولان شهرستان و شبکه بهداشت آران و بیدگل، کار واکسیناسیون دانش آموزان 12 تا 18 ساله در پنج پایگاه تدارک شده است.

وی ادامه داد: مرکز تجمیعی سالن تربیت بدنی دانشگاه پیام نور، مرکز تجمیعی پایگاه سلامت شهید اخباری نوش آباد، مرکز تجمیعی پایگاه قائم سفید شهر، مرکز تجمیعی ابوزیدآباد و تمامی خانه های بهداشت فعال در روستاهای شهرستان پذیرای دانش آموزان است.

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل افزود: دانش آموزان می توانند از ساعت هشت صبح تا 12 ظهر با در دست داشتن شناسنامه و کارت ملی به مراکز اعلام شده مراجعه و واکسن کرونا را دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این، کار واکسیناسیون دانش آموزان 15 سال به بالا از ابتدای مهرماه در این شهرستان آغاز شده بود و تعداد زیادی از دانش آموزان با واکسینه شدن در این پویش شرکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون دانش آموزان آران و بیدگلی

آغاز واکسیناسیون دانش آموزان آران و بیدگلی