مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 09:152021-10-12سياسي

خاتمی: کمیسیون های اصل 90 و امنیت موضوع نفوذ جاسوسان را با جدیت پیگیری کنند


نماینده مردم گلپایگان در مجلس شورای اسلامی از کمیسیون های اصل 90 و امنیت خواست که موضوع نفوذ جاسوسان را با جدیت پیگیری کنند.

- نماینده مردم گلپایگان در مجلس شورای اسلامی از کمیسیون های اصل 90 و امنیت خواست که موضوع نفوذ جاسوسان را با جدیت پیگیری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مسعود خاتمی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: مردم عزیز قدردان زحمات فرزندان خود هستند و همه می دانند که سبزپوشان پرتلاش تعطیلات و شب و روز خود را برای آرامش و امنیت مردم هدیه می کنند و همه پشتیبان شما هستیم که ان شاءالله این آرامش را کماکان برای مردم نگه دارید.

وی در رابطه با بحث امنیت بیان کرد: نکته حائز اهمیت نفوذ جاسوس در رده های تصمیم گیر کشور بود که توسط سربازان گمنام شناسایی و ردیابی شدند و بعضی دستگیر و برخی هم فراری شدند.

نماینده مردم گلپایگان در مجلس شورای اسلامی خطاب به نمایندگان بیان کرد: بحث جاسوسی مساله ای نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت.

نکند این موضوع بسیار مهم به فراموشی سپرده شود.

به مجلس روند پیگیری موضوع را گزارش دهید.

جاسوسان فوق که از طرف نزدیکان ریاست جمهوری قبل و مشاورین ایشان در رده های تصمیم گیری نفوذ کرده بودند باعث به وجود آمدن خسارات فراوانی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاتمی: کمیسیون های اصل 90 و امنیت موضوع نفوذ جاسوسان را با جدیت پیگیری کنند

خاتمی: کمیسیون های اصل 90 و امنیت موضوع نفوذ جاسوسان را با جدیت پیگیری کنند