مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 08:502021-10-12اقتصادي

چادرخوابی مانع سرمایه گذاری در زیرساخت های اقامتی مازندران


همزمان با فراگیر شدن واکسیناسیون در کشور ، کاهش آمار بیماران کرونایی و برداشته شدن محدودیت های تردد ، شاهد فصل تازه ای از گردشگری در استان مازندران هستیم که آغازش با بزرگ ترین معضل صنعت توریسم یعنی چادرخوابی همراه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، ایرنا نوشت: پس از گذشت حدود 2 سال از آغاز همه گیری کرونا که تاکنون پنج موج را پشت سر گذاشت ، صنعت گردشگری در مسافر خیزترین استان کشور تا مرز ورشکستگی رفت و در این بین فقط آزادسازی های میان موجی همچون تنفسی کوتاه باعث تداوم حیات این صنعت در مازندران بود.

صنعت گردشگری مازندرانی که سالانه میزبان رسمی حدود 30 میلیون مسافر داخلی و خارجی بود از اسفند ماه سال 98 ورود کرونا به کما رفت ، ویروسی که نه تنها بسیاری از سرمایه گذاری های تازه شکوفا شده را متوقف کرد، بلکه بسیاری از فعالان این بخش را نیز از گردونه اقتصاد توریسم استان خارج نمود ، اما اکنون پس از پایان موج پنجم ، گسترش و تسریع در واکسیناسیون عمومی باعث برداشته شدن محدودیت ها و آغاز فصل تازه گردشگری در مازندران شد که آغازش را شهروندان مازندرانی با تعطیلات هفته گذشته شاهد بودند.

بسیاری از شهروندان مازندران بویژه در مناطق مرکزی و غربی طی تعطیلات پایان ماه صفر شاهد حضور انبوهی از مسافران بودند که در نقاط مختلف چادرشان را برپا کردند ؛ گویی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چادرخوابی مانع سرمایه گذاری در زیرساخت های اقامتی مازندران

چادرخوابی مانع سرمایه گذاری در زیرساخت های اقامتی مازندران