مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 08:202021-10-12سياسي

برگزاری همایش بزرگداشت ابوالفضل بیهقی


یازدهمین همایش ملی بزرگداشت ابوالفضل بیهقی، همزمان با تصویب روز ملی ابوالفضل بیهقی (پدر نثر فارسی) در تقویم ملی کشور و با برگزاری 10 نشست علمی - پژوهشی در ماه بیهقی (از اول آبان تا پایان آبان) برپا خواهد شد.

- یازدهمین همایش ملی بزرگداشت ابوالفضل بیهقی، همزمان با تصویب روز ملی ابوالفضل بیهقی (پدر نثر فارسی) در تقویم ملی کشور و با برگزاری 10 نشست علمی - پژوهشی در ماه بیهقی (از اول آبان تا پایان آبان) برپا خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انجمن علمی زبان و ادبیات فارسی با اعلام این خبر آورده است: این مطلب را مهیار علوی مقدم، دبیر همایش به اطلاع رساند و افزود صبح روز اول آبان پس از به صدا درآمدن زنگ بیهقی به صورت نمادین در مدارس منتخب سبزوار، آیین افتتاحیه همایش در تالار بین المللی بیهقی دانشگاه حکیم سبزواری، به دلیل همه گیری کرونا به صورت محدود و با حضور شماری از مسئولین کشوری و ارائه سخنرانی گزارش توسط ایشان برپا خواهد شد و در آن از دیبای روشنایی (مجموعه چکیده مقالات یازدهمین همایش ملی بزرگداشت بیهقی) و تارنمای علمی - پژوهشی تاریخ بیهقی رونمایی خواهد شد.

او همچنین گفت: در فضای مجازی در ماه بیهقی، در شباهنگام شنبه ها و چهارشنبه های آبان 1400، 10 نشست علمی - پژوهشی با عنوان هایی مانند تاریخ بیهقی در فراسوی مرزها، اندیشه های سیاسی در تاریخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش بزرگداشت ابوالفضل بیهقی

برگزاری همایش بزرگداشت ابوالفضل بیهقی