مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 07:352021-10-12پزشكي

تجمع همراهان بیمار در بلوار زند؛ چهره ناخوشایندی که نیازمند راهکار اساسی است


تجمع و رفت و آمد همراهان بیمار در بلوار زند شیراز، چهره ناخوشایندی را به شهر شیراز بخشیده است که رفع آن نیازمند نگاهی همه جانبه و جدی از سوی دستگاه های متولی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، گذری در خیابان زند شیراز و دیدن چهره ناخوشایند نشستن همراهان بیمار در بلوار یا جلو درب بیمارستان های این مسیر که با توجه به تعدد مراکز درمانی و پزشکی در این خیابان نسبت به دیگر نقاط شهر، شدت بیشتری دارد، نشان می دهد که باید بکری اساسی به حال بهبود این ماجرا کرد.

موضوعی که از سال های دور بحثی چالشی در شهر شیراز بود و در برهه ای از زمان، ساخت اقامتگاه همراه بیمار مطرح شد و در دستور کار قرار گرفت اما با گذشت زمان بنا به دلایل مختلف رها شد.

با توجه به اینکه شیراز دارای مراکز پزشکی متعددی است، درمانگاه های بسیار مجهزی دارد و پزشکان متبحری در این شهر در حال طبابت هستند، پذیرش بیمار از سراسر کشور در فارس رونق دارد و رفت و امد مردم از شهرهای جنوبی استان به شیراز که عمدتا هم از اقشار کم درآمد جامعه هستند سبب شده است تجمعی ناخوشایند در این بلوار اتفاق افتد که باید به دنبال یافتن چاره ای اساسی برای آن بود.

خوردن و آشامیدن و گستردن سفره غذا در جلوی درب بیمارستان، پارک خودرو در آن مکان و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع همراهان بیمار در بلوار زند؛ چهره ناخوشایندی که نیازمند راهکار اساسی است

تجمع همراهان بیمار در بلوار زند؛ چهره ناخوشایندی که نیازمند راهکار اساسی است