مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 07:352021-10-12فرهنگي

نمایش عالیجناب در تبریز به صحنه می رود


نمایش عالیجناب به نویسندگی و کارگردانی ائلمان نیکمندان در تئاتر شهر تبریز به صحنه می رود.

- به نقل از روابط عمومی نمایش عالیجناب، ائلمان نیکمندان کارگردان نمایش عالیجناب در آیین رونمایی پوستر این نمایش اظهار داشت: خوشحالیم امروز بعد از دو سالی که مجموعه تئاتر شهر به دلیل تعمیرات و کرونا تعطیل بود به یاری خدا فرصتی دست داد، تا با کاهش آمار ابتلاء به بیماری و روند صعودی واکسیناسیون دوباره بتوانیم به اجرای نمایش بپردازیم.

وی افزود: رونمایی از پوستر نمایش بهانه ای بود تا بعد از رخوت طولانی فضای فرهنگی و هنری شهر تبریز با کمک رسانه ها در میان اخبار تلخ روزمره خبرهای خوش جریان زندگی و هنر در شهر را به گوش مردم برسانیم تا قدمی باشد برای ارتباط دوباره و پیوستن مخاطبان به هنرمندان تئاتر است، و بتوانیم دوباره تماشاگر را به سالن های تئاتر بازگردانیم.

نیکمندان در رابطه با این نمایش گفت: نمایش عالیجناب بخشی دراماتیزه شده و خلاصه ای از نمایشنامه اصلی است که به روی صحنه می رود.

کارگردان نمایش عالیجناب با اشاره به شرایط سخت حاضر در جامعه در زمینه فعالیت های هنری اذعان داشت: از آنجا که تئاتر ما کمی به لحاظ اقتصادی شرایط مناسبی ندارد، متأسفانه نتوانستیم اسپانسر جذب کنیم و مجبور شدیم براساس دارایی هایمان کار را پیش ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش عالیجناب در تبریز به صحنه می رود

نمایش عالیجناب در تبریز به صحنه می رود