مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 05:252021-10-12اقتصادي

افتتاح طرح محرومیت زدایی سپاه در معابر محله «کانی کوزله» سنندج


پروژه آسفالت معابر محله «کانی کوزله» سنندج به همت قرارگاه محرومیت زدایی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج تکمیل و به بهره برداری رسید.

- ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج روز سه شنبه در مراسم افتتاح این پروژه محرومیت زدایی اظهار کرد: سپاه سنندج از محل اعتبارات طرح کرامت و از طریق قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی در 10 نقطه حاشیه ای این شهر پروژه های عمرانی را به بهره برداری رسانده است.

سرهنگ حسن عسکری افزود: آسفالت معابر محله کانی کوزله با متراژ دو هزار و 500 متر مربع و با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال از جمله این پروژه های محرومیت زدایی بوده است که امروز به بهره برداری می رسد.

وی تصریح کرد: انتظار داریم شهردار جدید و اعضای شورای اسلامی شهر سنندج با رویکرد جدیدی که دارند نگاه ویژه ای به محلات حاشیه ای و محروم سنندج داشته باشند و اولویت کاری خود را برای ارتقای شاخص های زیرساختی در این محلات قرار دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج اظهار کرد: ساکنان محلات حاشیه ای سنندج با مشکلات عدیده ای مواجه هستند که می طلبد شهرداری و دیگر دستگاه های خدمت رسان به این مشکلات ورود کنند.

سرهنگ عسکری افزود: انقلاب ما انقلاب مستضعفان تاریخ بوده و انتظار می رود مدیران و تصمیم گیران ما نیز همواره مستضعفان و محرومین را مدنظر داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح طرح محرومیت زدایی سپاه در معابر محله «کانی کوزله» سنندج

افتتاح طرح محرومیت زدایی سپاه در معابر محله «کانی کوزله» سنندج