مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 13:452021-10-11سياسي

هوشیاری نهادهای نظارتی حافظ حقوق و عقیده مردم است


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اجرای درست وظایف از سوی نهادهای نظارتی و قضایی نقش پیشگیری از جرم را دارد، گفت: هوشیاری نیروهای نظارتی حافظ عقیده و حقوق مردم است .

- ، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر دوشنبه در جمع مدیران سازمان بازرسی خراسان جنوبی با بیان اینکه مسئولیت سازمان بازرسی بسیار پراهمیت و سنگین است، افزود: وقتی تخلفاتی در اجرای قانون انجام می شود به لازمه آن عوارضی به وجود می آید و حقوقی ضایع می شود.

وی با بیان اینکه قانون به صورت کارشناسی نوشته شده و باید مسئولان مربوطه آن را در رده های مختلف اجرا کنند، افزود: برخی دانسته یا ندانسته، مغرض یا بی غرض آن نسخه را اجرا نمی کنند و نوعی دیگر اجرا می کنند که این امر روی زمین ماندن مشکلات مردم را در پی دارد.

آیت الله عبادی ادامه داد: وقتی قانون انجام نشد برای مردم کشور و سطح جهان یک بدبینی نسبت به نظام که اسلام است به وجود می آید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی نیروی انسانی را یکی از سرمایه های بزرگ هر کشوری دانست و افزود: وقتی فردی تحصیل کرده و با کسب تجربه مدیر شده باید مشکلات کشور را حل کند.

آیت الله عبادی ادامه داد: اما وقتی این فرد برای اولین بار قدمی را کج بر می دارد و عوارض سوء به همراه دارد، بزرگترین سرمایه مردم که نیروی انسانی است ضایع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشیاری نهادهای نظارتی حافظ حقوق و عقیده مردم است

هوشیاری نهادهای نظارتی حافظ حقوق و عقیده مردم است