مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 12:252021-10-11سياسي

دولتها ازهر جریانی موردتاییدائمه جمعه هستند/معیارحرکت درمسیردرست


دولت ها از هر جریانی باشند متعلق به نظام بوده و مورد تایید ائمه جمعه خواهند بود.

- ، حجت الاسلام سید نصیر حسینی ظهر دوشنبه در نشست استاندار کهگیلویه و بویراحمد با ائمه جمعه استان افزود: دولت اصلاح طلب و اصولگرا را به یک چشم می بینیم و همه دولت ها را همراهی کرده ایم تنها توقع ما حرکت در مسیر درست و خدمت به مردم است و ائمه جمعه نقد منصفانه داشته و نظرات آنها همیشه برگرفته از نظرات مردمی بوده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم دولت بتواند پروژه های نیمه تمام و زیرساخت های مورد نیاز را تکمیل کند، گفت: به آینده استان خوشبین هستیم و سفر اخیر رییس جمهور نیز برای استان بسیار کارساز بود.

حسینی تصریح کرد: اعتبارات پیش بینی شده این سفر بیش از همه دوره ها بوده و اعتبارات 20 هزار میلیارد تومانی رقم بسیار خوبی برای استان در راستای تکمیل پروژه ها است.

امام جمعه یاسوج افزود: برای اولین بار چنین اعتباراتی برای استان در نظر گرفته شده و ائمه جمعه در وسط میدان بوده و مطالبه گر مشکلات مردم در ابعاد مختلف هستند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه ائمه جمعه مسیر و رویکرد مدیریتی مجزایی دارند که با مسئولان اجرایی متفاوت است، گفت: کار اجرایی مربوط به دولت بوده و ائمه جمعه دخالتی در مسائل اجرایی ندارند و آنها چنین توقعی ندارند که در مسائل اجرایی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولتها ازهر جریانی موردتاییدائمه جمعه هستند/معیارحرکت درمسیردرست

دولتها ازهر جریانی موردتاییدائمه جمعه هستند/معیارحرکت درمسیردرست