مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 12:252021-10-11سياسي

ختم قرآن در بستر اپلیکیشن «حب المتین»


همزمان با ایام دهه سوم ماه صفر بیش از 2500 نفر در برنامه های فضای مجازی مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی در راستای شعار همه خادم الرضاییم شرکت کرده اند.

- ، حجت الاسلام سید مسعود میریان مدیر مرکز قرآن آستان قدس رضوی اظهار داشت: پویش نوجوانه های قرآنی ویژه مخاطبان طرح ملی تلاوت شباب الرضا علیه السلام و نوجوانان سراسر کشور در قالب مسابقه پیامکی با موضوع سیره اخلاقی تربیتی امام رضا (ع) از منظر قرآن کریم که محتوای آن در دهه آخر ماه صفر درکانال های مجازی مرکز قرآن کریم بارگذاری شده بود سوالات آن 16 مهرماه بارگذاری شد و علاقه مندان نوجوان به شرکت در این پویش تا ساعت 24 روز 20 مهرماه سال جاری فرصت دارند به سوالات آن پاسخ دهند و از جوایز نفیس و متبرک آن بهره مند شوند.

حجت الاسلام میریان در ادامه پیرامون پویش عاشقانه های قرآنی که از دیگر برنامه های ایام پایانی ماه صفر امسال این مرکز بود، اظهار داشت: ختم بزرگ قرآن کریم در قالب این پویش در بستر اپلیکیشن حب المتین انجام شد که بیش از 1620 ختم قرآن توسط خانواده ها صورت گرفت و ثواب آن به ساحت پیامبر اکرم (ص) و امام حسن (ع) و امام رضا (ع) اهدا شد.

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی ادامه داد: از دیگر برنامه های ایام دهه آخر ماه صفر این مرکز اجرای پویش ملی غنچه های قرآنی بود که طراحی شد و خوشبختانه بازخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ختم قرآن در بستر اپلیکیشن «حب المتین»

ختم قرآن در بستر اپلیکیشن «حب المتین»