مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 12:052021-10-11سياسي

هم اندیشی علمی گفتمان فقه تخصصی نظام ساز برگزار می شود


همزمان با افتتاح شعبه قم مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا علیه السلام هم اندیشی علمی گفتمان فقه تخصصی نظام ساز با حضور طلاب و فضلای حوزه علمیه قم 22 مهرماه 1400 برگزار می شود.

- ، هم اندیشی علمی گفتمان فقه تخصصی نظام ساز با حضور صاحبنظران این حوزه 22 مهرماه 1400 در محل مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا علیه السلام برگزار می شود.

همزمان با افتتاح شعبه قم مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا علیه السلام هم اندیشی علمی گفتمان فقه تخصصی نظام ساز با حضور طلاب و فضلای حوزه علمیه قم و علاقمندان به مباحث فقه معاصر در شهر مقدس قم برگزار می شود.

در این هم اندیشی علمی آیت الله علیرضا اعرافی عضو شورای عالی و مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور و آیت الله علی اکبر رشاد رییس شورای حوزه علمیه استان تهران ایراد سخنرانی خواهند داشت.

همچنین در این مراسم شعبه قم مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا علیه السلام با حضور آیت الله اعرافی و دیگر اساتید و مدیران حوزه های علمیه قم به طور رسمی افتتاح خواهد شد.

لازم به ذکر است مؤسسه آموزش عالی امام رضا (ع) شهریورماه سال 85 در شهر تهران تأسیس و در حوزه مباحث معاصر فقهی به تعلیم و تربیت دانش پژوهان اهتمام ویژه داشته است، در سال 1400 با توجه به درخواست فضلای حوزه علمیه قم برای استفاده از دروس مؤسسه و فضای علمی و فقهی و بهره مندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم اندیشی علمی گفتمان فقه تخصصی نظام ساز برگزار می شود

هم اندیشی علمی گفتمان فقه تخصصی نظام ساز برگزار می شود