مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 11:052021-10-11سياسي

روحیه ی امید، جوانان را برای دفاع از مرزها مصمم کرده است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: داشتن هدف و انگیزه و روحیه امید، جوانان ما را برای دفاع از مرزها و امنیت حریم شهرها مصمم کرده است.

- ایسنا/یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: داشتن هدف و انگیزه و روحیه امید، جوانان ما را برای دفاع از مرزها و امنیت حریم شهرها مصمم کرده است.

آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی استان یزد با تبریک هفته نیروی انتظامی و تقدیر از تلاش های نیروهای انتظامی در همه رده ها اظهار کرد: با توجه به گستردگی امور در نیروی انتظامی، برنامه ریزی های انجام شده به تمام نهادها اعلام شود تا دستگاه ها علاوه بر اینکه در جریان برنامه ها قرار می گیرند، بتوانند در اجرای آنها به سهم خود مشارکت کنند.

وی عنوان کرد: اعتقاد به کار نیز بسیار حائز اهمیت است و اگر کسی به کاری که انجام می دهد، معتقد باشد و آن را گامی در مسیر قرب الهی بداند، کار خود را به بهترین نحو انجام می دهد زیرا سرشت همه ما خدایی است و بازگشت همه ما به سوی خداست و همه امور ما در نظام اسلامی، عقیدتی است.

ناصری بیان کرد: خلقت انسان هدف دار است و مبنایی که خداوند متعال برای انسان تعیین کرده، نقطه رسیدن به هدف و تعالی و قرب الهی را مشخص می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه ی امید، جوانان را برای دفاع از مرزها مصمم کرده است

روحیه ی امید، جوانان را برای دفاع از مرزها مصمم کرده است