مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 10:002021-10-11پزشكي

دردهای بی امان و طب سنتی التیام بخش


متخصص و مدرس طب ایرانی با بیان اینکه با وجود اثرات مختلف این طب در کاهش درد و زندگی سالم، طب اسلامی هنوز ناشناخته است، اظهار کرد: بسیاری از بیماران که قرار بوده که جراحی شوند یا راهی بری رهایی از درد نیافته اند، - ایسنا/خراسان جنوبی متخصص و مدرس طب ایرانی با بیان اینکه با وجود اثرات مختلف این طب در کاهش درد و زندگی سالم، طب اسلامی هنوز ناشناخته است، اظهار کرد: بسیاری از بیماران که قرار بوده که جراحی شوند یا راهی بری رهایی از درد نیافته اند، با روش های درمانی این طب از بسیاری جراحی های پر هزینه و پر عوارض نجات پیدا کرده اند؛ پس چرا به آن بها ندهیم.

مریم نواب زاده در گفت وگو با ایسنا در خصوص روز جهانی مبارزه با درد اظهار کرد: در تقویم جهانی، 19 مهر روز جهانی مبارزه با درد نام گذاری شده است؛ درد علل مختلفی دارد که توجه به نشانه های آن حائز اهمیت است.

وی افزود: با توجه به شرایط مختلف و ویژه ای که منجر به بروز دردهای مزمن می شوند، چگونگی مقابله با آنها نیز متفاوت است که در بسیاری از مواقع می توان راه مقابله با درد را یافته و به صورت کامل آن را از میان برداشت.

این متخصص و مدرس طب ایرانی بیان کرد: داروی شیمیایی تنها می تواند یک یار کمکی در مبارزه با درد باشد و تنها در مواقع لزوم و با کمترین میزان یا دوزی که منجر به کاهش درد می شود از دارو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دردهای بی امان و طب سنتی التیام بخش

دردهای بی امان و طب سنتی التیام بخش