مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 09:102021-10-11حوادث

دستگیری جاعل اسناد و مدارک 10 میلیاردی در بروجرد


فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری جاعل و کشف یک فقره جعل و کلاهبرداری به ارزش 10 میلیارد ریال در شهرستان بروجرد خبر داد.

- ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری جاعل و کشف یک فقره جعل و کلاهبرداری به ارزش 10 میلیارد ریال در شهرستان "بروجرد" خبر داد.

سردار یحیی الهی اظهار کرد: در پی مراجعه یک شهروند بروجردی به پلیس آگاهی این شهرستان مبنی براینکه یک نفر با قولنامه جعلی قطعه زمین مسکونی وی را تصاحب کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی به عمل آمده محرز شد فرد خاطی از سادگی مالباخته سوء استفاده کرده و با وعده های متقلبانه ضمن جعل قولنامه زمین مسکونی وی را تصاحب کرده است.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: ماموران موفق به شناسایی متهم و محل اختفای وی شده و با هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه جاعل را دستگیر کردند.

الهی ضمن هشدار به افراد کلاهبردار و متخلف که اعمال مجرمانه آنان از دید پلیس مخفی نخواهد ماند، گفت: شهروندان گول افراد سودجو و متخلف را نخورند و در صورت برخورد با اینگونه موارد در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری جاعل اسناد و مدارک 10 میلیاردی در بروجرد

دستگیری جاعل اسناد و مدارک 10 میلیاردی در بروجرد