مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 09:002021-10-11اقتصادي

اولویت مهم سیستان و بلوچستان تسهیل فرآیند سرمایه گذاری است


اولویت مهم استان جذب سرمایه گذار و ترغیب و تسهیل فرآیند سرمایه گذاری است.

- به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی در نشست با مدیران حوزه اقتصادی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: اولویت مهم استان جذب سرمایه گذار و ترغیب و تسهیل فرآیند سرمایه گذاری است.

وی ادامه داد: بزرگترین مأموریت اداره کل اقتصاد و دارایی، جذب سرمایه گذار و ایجاد پنجره واحد سرمایه گذاری برای عبور از موانع و هموار کردن مسیر سرمایه گذاری و کوتاه کردن مسیر صدور مجوزهاست.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه سرمایه گذار باید بداند که به کجا مراجعه کند و در کوتاه ترین زمان مجوزهای لازم صادر شود افزود: با استقرار باجه و حضور نمایندگان دستگاه های مرتبط از جمله حوزه های امنیتی و عمرانی در محل مرکز جذب سرمایه گذاری زمینه تسهیل امر سرمایه گذاری فراهم شود.

وی ادامه داد: سیستان و بلوچستان در عین محرومیت دارای خیلی از مزیت های دست نخورده از جمله فرصت مرز و مبادلات تجاری است که در بسیاری از استان ها این فرصت وجود ندارد.

مدرس خیابانی با اشاره به ظرفیت معادن سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: استان به لحاظ ذخایر آنتیموان رتبه اول، ذخایر طلا رتبه دوم و منیزیوم جایگاه سوم را دارد اما آنچه مشهود است این ذخایر هنوز در زیر زمین هستند و در ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت مهم سیستان و بلوچستان تسهیل فرآیند سرمایه گذاری است

اولویت مهم سیستان و بلوچستان تسهیل فرآیند سرمایه گذاری است