مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 08:102021-10-11سياسي

58 درصد دانش آموزان قیرو کارزین واکسینه شده اند


فرماندار شهرستان قیروکارزین در استان فارس اعلام کرد که بر اساس آمارهای شبکه بهداشت، تاکنون 58 درصد دانش آموزان این شهرستان واکسینه شده اند.

- ایسنا/فارس فرماندار شهرستان "قیروکارزین" در استان فارس اعلام کرد که بر اساس آمارهای شبکه بهداشت، تاکنون 58 درصد دانش آموزان این شهرستان واکسینه شده اند.

علی محمد کریمی دوشنبه 19 مهرماه در شورای اداری شهرستان قیروکارزین که در آستانه سفر رییس جمهور به فارس برگزار شد، گفت: حیات ما در گرو حیات آموزش و پرورش است.

او با بیان اینکه استقلال، امنیت و آرامش مان در آینده در گرو این است که یک آموزش و پرورش قوی و مستحکم داشته باشیم تا بتوانیم یک نسل خوب و قدرتمند پرورش دهیم، تاکید کرد: نباید تنها معلمین را مسئول دانست و خود اولیاء نیز باید در امر آموزش مشارکت موثر داشته باشند.

فرماندار شهرستان قیر و کارزین اظهار کرد: تشویق دانش آموزان رده سنی 12 تا 18 سال برای واکسیناسیون، یک اولویت است تا بتوانیم به پوشش 100 درصدی در بین این گروه برسیم و امکان بازگشایی حضوری کامل مدارس فراهم شود.

کریمی به استناد گزارش های دریافتی اعلام کرد که تا کنون 62 درصد از جمعیت هدف در شهرستان قیروکارزین دوز اول و 25 درصد از جمعیت دوز دوم را دریافت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

58 درصد دانش آموزان قیرو کارزین واکسینه شده اند

58 درصد دانش آموزان قیرو کارزین واکسینه شده اند