مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 08:052021-10-11سياسي

برای زدودن محرومیت از جنوب فارس مصمم هستیم


مدیرکل بنیاد مسکن فارس با اشاره به عزم جدی این نهاد برای زدودن محرومیت از چهره جنوب فارس، بر لزوم اتخاذ تدابیر برای برداشتن گام های مستحکم در راستای توسعه متوازن شهرستان های مهر و لامرد با همراهی همه دستگاه ها تاکید کرد.

- ایسنا/فارس مدیرکل بنیاد مسکن فارس با اشاره به عزم جدی این نهاد برای زدودن محرومیت از چهره جنوب فارس، بر لزوم اتخاذ تدابیر برای برداشتن گام های مستحکم در راستای توسعه متوازن شهرستان های مهر و لامرد با همراهی همه دستگاه ها تاکید کرد.

عطاءالله زمانی دوشنبه 19 مهرماه در دیدار با نماینده مردم شهرستان های مهر و لامرد در مجلس بیان کرد: این دو شهرستان دروازه ورود به فارس از سوی جنوب کشور هستند و بنیاد مسکن از همه راهکارهای قانونی برای توسعه و محرومیت زدایی در این مناطق بهره گیری خواهد کرد.

او به برخی از شاخص های توسعه از جمله مقاوم سازی بافت های فرسوده، صدور اسناد مالکیت روستایی، بهسازی و توسعه معابر و مشارکت در ساخت واحد های آسیب دیده از حوادث اشاره کرد و افزود: شهرستان لامرد در بسیاری از شاخص های توسعه در این زمینه از متوسط استانی فراتر است و بنیاد مسکن در این سال ها خدمات ارزشمندی در این شهرستان ارائه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای زدودن محرومیت از جنوب فارس مصمم هستیم

برای زدودن محرومیت از جنوب فارس مصمم هستیم