مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 07:502021-10-11ورزشي

7.7 درصد از طرح های دوشنبه های استارت آپی موفق به جذب سرمایه شدند


مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی از میزبانی این صندوق از 222 تیم استارت آپی در رویدادهای دوشنبه های استارت آپی خبر داد و گفت: بر اساس برآوردها 7.

- مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی از میزبانی این صندوق از 222 تیم استارت آپی در رویدادهای دوشنبه های استارت آپی خبر داد و گفت: بر اساس برآوردها 7.

7 درصد از طرح هایی که بر روی استیج دوشنبه های استارت آپی قرار می گیرند، موفق به جذب سرمایه شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مصطفی بغدادی امروز در رویداد دوشنبه های استارت آپی حوزه آموزش که به صورت آنلاین در محل این صندوق در حال برگزاری است، با بیان اینکه امروز سی و دومین رویداد دوشنبه های استارت آپی در حوزه آموزش برگزار می شود، افزود: در این رویدادها تلاش داریم تا تیم ها و سرمایه پذیران را شناسایی و آنها را به سرمایه گذاران معرفی کنیم.

وی خاطر نشان کرد: در این فرآیند ما در زمینه توانمندسازی تیم های استارت آپ و سرمایه گذاری جسورانه بر روی طرح ها و کسب و کارهای استارت آپی اقدام کرده ایم.

بغدادی با ابراز امیدواری از اینکه استارت آپ های حاضر در این رویداد بتوانند مسیر رشد و تکامل خود را طی کنند، اظهار کرد: در 31 دوره رویداد دوشنبه های استارت آپی میزبان 222 تیم بودیم و مشارکت 40 درصدی تیم های خارج از استان تهران موجب شد که تلاش کنیم به سمت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7.7 درصد از طرح های دوشنبه های استارت آپی موفق به جذب سرمایه شدند

7.7 درصد از طرح های دوشنبه های استارت آپی موفق به جذب سرمایه شدند