مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 07:102021-10-11اجتماعي

کمبود یک هزار و 805 معلم در همدان/ اجازه نمی دهم کلاسی خالی از معلم باشد


مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه امسال در استان همدان یک هزار و 805 نفر بازنشسته شدند اما تنها مجوز استخدام 625 نفر داده شد گفت: اجازه نمی دهم یک کلاس خالی از معلم باشد.

- محمد پورداود در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به گلایه های برخی خانواده ها نسبت به کمبود معلم در مدارس اظهار کرد: در کشور پروژه مهر از تیرماه عملیاتی می شود اما در استان از فروردین ماه آغاز کردیم تا مشکلی نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه در پروژه مهر موضوع ساخت و ساز، تجهیزات و تامین نیروی انسانی برای آمادگی سال جدید مورد توجه است گفت: به دلیل اینکه در مدت زمان مشخص تعداد زیادی از نیروی حق التدریس 14 ساعت در مدارس فعالیت کنند بیان کرد: یک هزار و 805 نفر از همکاران تا آغاز بازگشایی مدارس بازنشسته می شدند و تعدادی زیادی از نیروها از مهرماه به بعد قرار بود بازنشسته شوند که از آنها خواستیم یک سال بمانند تا مشکلی به وجود نیاید و آنها نیز ماندند.

اختصاص 90 نیروی خرید خدمت به همدان کمی از مشکلات کاست وی با بیان اینکه اختصاص 90 نیروی خرید خدمت از سوی وزارت آموزش و پرورش به استان همدان کمی از مشکلات را حل کرد افزود: دانشجویان سال سوم و چهارم دانشگاه فرهنگیان را نیز به میزان 12 ساعت به صورت حق التدریس بکار گرفتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود یک هزار و 805 معلم در همدان/ اجازه نمی دهم کلاسی خالی از معلم باشد

کمبود یک هزار و 805 معلم در همدان/ اجازه نمی دهم کلاسی خالی از معلم باشد