مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 05:502021-10-11سياسي

تراریخته ها در حال نابودی نسل هستند/ دولت کاری کند


نماینده دامغان در مجلس با بیان اینکه تراریخته ها در حال نابودی نسل ها هستند، گفت: گسترش روزافزون یکی از مخاطراتی است که دغدغه های بسیاری در سطح کشور درباره آن وجود دارد.

- ، درباره نشست کمیسیون کشاورزی با رییس جدید سازمان محیط زیست، تاکید کرد: سازمان حفاظت از محیط زیست تا کنون عمدتاً سازمانی تزیینی بوده و توسط دولت مردان به بازی گرفته نمی شد.

وی با بیان اینکه نتیجه این رویکرد غلط، بروز خطاهای بسیار فاحش زیست محیطی در زمینه های مختلف بود، ابراز کرد: انتقال آب حوضه های آبریز که بدون مطالعه انجام شد، گسترش روزافزون تراریخته ها، نابودی جنگل ها، آلودگی آب های زیرزمینی، گسترش سرطانی بلندمرتبه سازی از جمله این فجایع هستند.

عضو خانه ملت گفت: اگر واقعاً عزم وجود دارد که به محیط زیست نقش پررنگی داده شود، رییس این سازمان باید با قوت، قدرت و اقتدار برخورد کند به گونه ای که همه سیستم دولت تحت امر برنامه های محیط زیست باشند.

علیزاده برمی بیان کرد: برای اصلاح رویکرد، اولاً تغییر نگرش سازمان محیط زیست و فردی که در رأس آن است خیلی اهمیت دارد ثانیاً سازمان نیاز به پشتوانه مردمی دارد و بهترین پشتوانه گروه های جهادی هستند که با صفا و صداقت و اخلاص در صحنه حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراریخته ها در حال نابودی نسل هستند/ دولت کاری کند

تراریخته ها در حال نابودی نسل هستند/ دولت کاری کند