مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 05:252021-10-11سياسي

اجرای طرح توزیع جهیزیه ارزان در آذربایجان غربی


مدیر گروه جهادی زینبیون خوی از اجرای طرح توزیع جهیزیه ارزان در آذربایجان غربی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی سپاه شهدای آذربایجان غربی، مهدی ملک لو اظهار داشت: این گروه جهادی مجری طرح توزیع جهیزیه ارزان در خوی و سراسر استان است که امکان خدمت رسانی در سایر شهرستان ها نیز وجود دارد که با همراهی و حمایت مسئولان توانسته ایم برای حل مشکل ازدواج جوانان نیز گام های بلندی برداریم.

وی ضمن اشاره به اینکه امکان همکاری با گروه های جهادی سراسر استان وجود دارد، تصریح کرد: در توزیع جهیزیه ها هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد، از بدو آغاز فعالیت این گروه جهادی، 100 سری جهیزیه به صورت مشارکتی در قالب طرح توزیع جهیزیه ارزان اهدا شده است.

این مسئول ضمن اشاره به اینکه 30 سری جهیزیه نیز به صورت رایگان به زوج ها اهدا شده است، خاطرنشان کرد: باهمکاری گروه های جهادی و مردمی می توانیم سالانه 2 هزار سری جهیزیه را بدون محدودیت به مردم اعطا کنیم.

مدیر گروه جهادی زینبیون خوی ضمن اشاره به اینکه در راستای عمل به منویات رهبری مبنی بر حمایت از سازندگی شهرستان ها و گروه های جهادی به ما معرفی شوند، افزود: میزان آورده افراد متغیر است، به صورتی که زوجین به صورت مشترک با آورده 20میلیون تومان می توانند همه لوازم زندگی را خریداری ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح توزیع جهیزیه ارزان در آذربایجان غربی

اجرای طرح توزیع جهیزیه ارزان در آذربایجان غربی