مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 05:052021-10-11پزشكي

قحطی پزشک مختصص در یک شهرستان/ دردهایی که در «دهلران» درمان نمی شوند


قحطی پزشک متخصص در برخی از رشته ها سبب شده تا مردم شهرستان دهلران برای درمان راهی دیگر شهرها شوند و علاوه بر تحمل دوری مسیر، به دلیل وضعیت جاده ها دچار مشکل می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، مدت هاست که  شهرستان دهلران با مشکل کمبود پزشک متخصص مواجهه بوده و برای مردم منطقه به یک چالش سخت تبدیل شده است.

مردم دهلران علاوه بر دست و پنجه نرم کردن با مشکلات ناشی از بیماری عزیزانشان، باید جان خود را کف دستشان بگیرند به همراه بیمار در جاده های حادثه خیز استان، راهی بیمارستانی شوند که احتمالا ساعت ها برای گرفتن نوبت آن معطل بوده اند.

آنان باید 250 کیلومتر را تا مرکز استان با خودروی شخصی طی کنند؛ کسانی هم که خودروی شخصی ندارند خود را به آمبولانس های بیمارستان می سپارند که اغلب پس از رسیدن به مقصد از وضعیت آن گله دارند.

به سراغ دو نفر از مردم دهلران رفتیم تا صحبت های آنان را در رابطه با این مشکل بشنویم.

لزوم چاره اندیشی مسوولین  جعفری یکی از شهروندان دهلرانی به فارس گفت: جاده دهلران به خوزستان و ایلام معمولا هر روز مهمان های آشنایی دارد؛ مهمان هایی که باید مشقت و سختی صد و بیست کیلومتر مسیر را به جان بخرند تا یک ویزیت ساده بشوند؛ آن هم اگر نوبت گیر بیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قحطی پزشک مختصص در یک شهرستان/ دردهایی که در «دهلران» درمان نمی شوند

قحطی پزشک مختصص در یک شهرستان/ دردهایی که در «دهلران» درمان نمی شوند