مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 15:352021-10-10سياسي

عضو جدید شورای شهر تحلیف شد


با توجه به استعفای یکی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، در بیستمین جلسه شورای اسلامی شهر شیراز عضو جدید این شورا تحلیف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پس از آنکه سید احسان اصنافی از حضور در شورای اسلامی شهر شیراز به عنوان یکی از اعضای شورای شهر استعفا داد و با حکم وزیر کشور به عنوان شهردار شیراز معرفی شد شورای اسلامی شهر شیراز 2 1دوازده نفره به فعالیت خود ادامه داد.

با توجه به الزام قانونی و با حضور نماینده فرماندار شیراز در صحن علنی شورای شهر شیراز سیده مریم حسینی به عنوان عضو جدید شورای شهر شیراز تحلیف شد.

سیده مریم حسینی در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر شیراز با کسب بیش از 22 هزار رأی در جایگاه چهاردهم منتخبین مردم قرار گرفته بود و اکنون پس از استعفای اصنافی به حکم قانون به عضویت اصلی شورای اسلامی شهر شیراز درآمد.

تلاش برای رفع مشکلات و مطالبات مردمی سیده مریم حسینی در آیین تحلیف خود گفت: یکی از وظایفی که بر عهده اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار داده شده برطرف کردن مشکلات و مطالبات مردمی است از این رو در تلاش هستیم که در این راستا منبع اثر باشیم.

وی اضافه کرد: اعتماد مردم به هریک از اعضای شورای اسلامی شهر وظیفه مسئولیت را برای هریک از اعضای شورا سنگین کرده و باید تمام تلاش ها در این راستا باشد که ضمن بهبود کیف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو جدید شورای شهر تحلیف شد

عضو جدید شورای شهر تحلیف شد