مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 14:552021-10-10اجتماعي

آبخوان داری در کنار آبخیز داری از هدررفت آبهای موجود جلوگیری می کند


رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: آبخوان داری در کنار آبخیز داری می تواند از هدررفت آبهای موجود جلوگیری کرده و به بازگرداندن آنها به چرخه تولید کشاورزی کمک کند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: آبخوان داری در کنار آبخیز داری می تواند از هدررفت آبهای موجود جلوگیری کرده و به بازگرداندن آنها به چرخه تولید کشاورزی کمک کند.

اکبر فتحی در جلسه شورای تحقیقات و آموزش کشاورزی با اشاره به اینکه مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی محیطی است که علوم و فنون کشاورزی در آنجا مورد تحقیق و آزمون قرار می گیرند، گفت: آبخوان داری به عنوان یکی از روشهای مدیریت پایدار آب پس از بررسی و تحقیق و تایید در مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی باید در پروژه های واقعی با برنامه ریزی مناسب مورد استفاده قرار گرفته و با ترویج در بخش کشاورزی به توسعه کشاورزی و افزایش تولید منجر شود.

وی به ایجاد ارتباط نزدیک و هماهنگ بین زیربخشهای کشاورزی تاکید کرد و گفت: ارتباط مناسب و تعریف شده بین مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان با منابع طبیعی و آبخیزداری استان می تواند به اجرای پروژه های آبخوان داری در کنار آبخیزداری کمک کند و به این ترتیب می تواند از هدر رفت آب های موجود جلوگیری کرده و به بازگرداندن آنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبخوان داری در کنار آبخیز داری از هدررفت آبهای موجود جلوگیری می کند

آبخوان داری در کنار آبخیز داری از هدررفت آبهای موجود جلوگیری می کند