مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 13:152021-10-10اقتصادي

بیشترین تعداد شاغلان تعاونی متعلق به کدام بخش است؟


نتایج یک پژوهش نشان می دهد که در سال گذشته بیشترین تعاونی های فعال درحال بهره برداری متعلق به بخش خدمات بوده و بخش مسکن بیشترین تعداد شاغلین این تعاونی ها را به خود اختصاص داده است.

- نتایج یک پژوهش نشان می دهد که در سال گذشته بیشترین تعاونی های فعال درحال بهره برداری متعلق به بخش خدمات بوده و بخش مسکن بیشترین تعداد شاغلین این تعاونی ها را به خود اختصاص داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در اصل 44 قانون اساسی، نظام اقتصادی جمهوری اسلامی ایران بر پایه سه بخش دولتی، تعاونی و خصوصی استوار شده است.

به موجب اصل 43 قانون اساسی تامین شرایط و امکانات کار برای همه به منظور رسیدن به اشتغال کامل و قراردادن وسایل کار در اختیار همه کسانی که قادر به کارند ولی وسایل کار ندارند در شکل تعاونی از راه وام بدون بهره یا هر راه مشروع دیگر که به تمرکز و تداول ثروت در دست افراد و گروههای خاص منتهی نشود و دولت را به کارفرمای بزرگ مطلق تبدیل نکند، دیده شده است.

فصل سوم قانون سیاست های کلی اصل 44 نیز به سیاستهای توسعه بخش تعاون اختصاص دارد و در آن افزایش سهم بخش تعاون در اقتصاد ملی به 25 درصد مورد تاکید قرار گرفته و معافیت های مالیاتی و بیمه ای و اولویت بخشی تعاونی ها در واگذاری ها و پرداخت کمک های بلاعوض و تسهیلات بانکی به بخش تعاون پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین تعداد شاغلان تعاونی متعلق به کدام بخش است؟

بیشترین تعداد شاغلان تعاونی متعلق به کدام بخش است؟