مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 13:102021-10-10پزشكي

واکسن برکت به تعداد درخواست ها وجود ندارد/تزریق 980 هزار دز واکسن کرونا در زنجان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، پرویز قزلباش ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران که تصور موجود کودکان هم در معرض درگیری با ویروس کرونا قرار دارند و اتفاقا از نگرانی ها محسوب می شود چرا که این درگیری اغلب بدون علامت است که از عوامل شیوع محسوب می شود، اظهار کرد: موضوع مهم این است که علائم این بیماری در بچه ها نسبت به بالغین متفاوت است که باید مد نظر قرار گیرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به مطرح شدن موضوع بازگشایی مدارس اشاره و تصریح کرد: اگر این مهم اتفاق بیفتد، به واسطه حضور دانش آموزان در مدارس از طریق در کنار هم بودن آن ها، موضوع واکسیناسیون این قشر مطرح می شود که در کشورهای دیگر هم انجام شده است که در حال حاضر در ایران هم واکسن سینوفارم برای افراد بالای 12 سال در نظر گرفته شده است و همچنین واکسن کنژوکه هم مورد تایید قرار گرفته که اگر تاییدیه نهایی را بگیرد این نوع واکسن هم مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: یکی از شرایط لازم برای بازگشایی مدارس این است که درصد قابل توجهی از افراد درگیر با دانش آموزان و همچنین خود آن ها واکسن تزریق شده مورد تایید انجام داده باشند.

قزلباش از تزریق 980 هزار و 832 دز واکسن کرونا در سطح استان زنجان خبر داد و گفت: از این تعداد تزریق 674 هزار دز نوبت نخست و بیش از 307 هزار دز نوبت دوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن برکت به تعداد درخواست ها وجود ندارد/تزریق 980 هزار دز واکسن کرونا در زنجان

واکسن برکت به تعداد درخواست ها وجود ندارد/تزریق 980 هزار دز واکسن کرونا در زنجان