مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 13:052021-10-10ورزشي

قم پیشتاز تجهیز و راه اندازی خطوط تیراندازی در کشور


مدیر کل ورزش و جوانان استان قم در مجمع سالیانه هیات تیراندازی این استان گفت: قم یکی از استان هایی است که در راه اندازی و تجهیز زیرساخت های تیراندازی کشور پیشتاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مجمع سالیانه هیات تیراندازی استان قم امروز به شکل آنلاین با حضور رییس فدراسیون این رشته، مدیر کل ورزش و جوانان، رییس هیات تیراندازی استان قم و اعضای مجمع برگزار شد و ابتدا محمدجواد متقیان نژاد رییس هیات قم گزارشی از عملکرد این هیات ارائه کرد.

در ادامه این مجمع مدیر کل ورزش و جوانان به توصیف وضعیت این رشته در قم پرداخت و با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازارائه شده توسط محمدجواد متقیان نژاد رییس هیات تیراندازی استان قم اظهار کرد: ورزش تیراندازی قم یکی از رشته های موفق استان قم است.

رسول منعم در ادامه بیان کرد: موفقیت ورزشکاران تیرانداز کشورمان در بازی های اخیر المپیک 2021 تشکیل داد و محمدجواد متقیان نژاد به عنوان منتخب انتخابات سال گذشته این رشته، مسیر رشد و گسترش آن را ادامه داد.

وی بازی های آسیایی 2020 در سال آینده را مورد اشاره قرار داد و افزود: با توجه به ظرفیت و نیروی انسانی مستعد موجود در قم، امید به کسب سهمیه در هر دو بخش بانوان و آقایان برای بازی های آسیایی پیش رو توقع جامعه ورزش استان قم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم پیشتاز تجهیز و راه اندازی خطوط تیراندازی در کشور

قم پیشتاز تجهیز و راه اندازی خطوط تیراندازی در کشور