مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 11:452021-10-10بين الملل

هفته ملی کودک و کودکان کار/ وقتی جدا کردن کودکان از خیابان سخت می شود


کودکان کار در هفته ملی کودک نیازمند توجه ویژه هستند که مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: از کودکان کار غافل نشده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سال 1946 بعد از جنگ جهانی دوم در اروپا، مجمع عمومی سازمان ملل به منظور حمایت از کودکان، سازمانی به نام یونیسف را ایجاد کرد که نخست انجمن بین المللی ویژهٔ کودکان سازمان ملل نام گرفت.

در سال 1953، یونیسف یکی از بخش های دائمی سازمان ملل متحد شد و روز 8 اکتبر روز جهانی کودک نام گذاری شد.

در ایران 16 تا 22 مهرماه هفته ملی کودک نام گذاری شده است و شعار امسال هفته ملی کودک حال خوش کودکی رنگ خوش زندگی است و طی این هفته برنامه های متعددی برای کودکان برنامه ریزی شده تا نشان دهیم کودکان چه جایگاه مهمی در جامعه دارند.

در استان کهگیلویه و بویراحمد هم 20 برنامه در قالب 70 ریز برنامه  تدارک دیده شده از مهرواره بزرگترین آرزوی کودکان تا مهرواره نقاشی و پوستر محیط زیست.

اما این وسط کودکان کار نباید فراموش شوند .

اما سهم کودکان کار از برنامه های هفته کودک چیست؟ اصلا آنها می دانند هفته ای به آنها اختصاص داده شده است؟ مسئولان برای کودکان کار چه اقدامی انجام دادند؟ که پیشنهاد می کنیم مسئولان و متولیان به خصوص در کانون پرورش فکری کودک و نوجوان، آموزش و پرورش و حوزه اجتماعی در هف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته ملی کودک و کودکان کار/ وقتی جدا کردن کودکان از خیابان سخت می شود

هفته ملی کودک و کودکان کار/ وقتی جدا کردن کودکان از خیابان سخت می شود