مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 11:052021-10-10اقتصادي

ایمن سازی شبکه تغذیه و توزیع گاز لرستان انجام شد


با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما ایمن سازی و تاب آوری شبکه تغذیه و توزیع گاز با اولویت نقاط با تراکم جمعیتی بالا انجام شده است.

- ، کرم گودرزی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران از افزایش برنامه های ایمن سازی و تاب آوری شبکه تغذیه و توزیع گاز با اولویت نقاط با تراکم جمعیتی بالا خبر داد و گفت: اولویت گذاری و برنامه ریزی برای تعمیر، ایمن سازی و تاب آوری خطوط لوله تغذیه، توزیع و ایستگاههای تقلیل فشار گاز جز اولویت های مهم شرکت در راستای خدمات رسانی مطلوب و افزایش ایمنی خطوط لوله و حریم آن است.

وی ادامه داد: خط لوله تغذیه 8 اینچ به دلیل بازسازی حریم و احداث مجدد پل بهداری که از سیل حادثه دیده بود و در نقاطی دچار تنش و خوردگی شده بود در دستور کار تعمیر و بازسازی قرار گرفت و طی یک عملیات برنامه ریزی شده و در روزهای تعطیل که حداقل تردد انجام می شد با تعویض 56 متر لوله و نصب شیر، همراه با تجهیزات جانبی جهت تاب آوری شبکه با ایمنی و موفقیت کامل به اتمام رسید و خط لوله مذکور مجدد مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان با بیان اینکه شرکت گاز لرستان تدابیر ویژه ای برای ورود به زمستان و همین طور مقاوم سازی و تاب آوری شبکه تغذیه و توزیع اندیشیده است، اظهار داشت: پایداری شبکه گاز طبیعی دارای اهمیت ویژه بوده و از این رو تعمیرات اساسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی شبکه تغذیه و توزیع گاز لرستان انجام شد

ایمن سازی شبکه تغذیه و توزیع گاز لرستان انجام شد