مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 11:002021-10-10سياسي

حضور مدیرکل جدید و سابق پزشکی قانونی ایلام در ایسنا


مدیران کل جدید و سابق پزشکی قانونی ایلام یک روز بعد از معارفه و تکریم ، با حضور در دفتر ایسنا، از کارهای انجام شده و برنامه های آینده گفتند.

- دکتر مهدی علیزاده مهاجر مدیرکل سابق پزشکی قانونی ایلام در این نشست اظهار کرد: در سه سال گذشته در زمینه توسعه و گسترش ارائه خدمات در سطح استان اداره پزشکی قانونی در شهرستان های چرداول، دهلران، دره شهر، مهران، ایوان و آبدانان افتتاح و تجهیز شده و زمینه راه اندازی اداره پزشکی قانونی شهرستان ملکشاهی فراهم شده است.

وی از افتتاح تالار تشریح اداره پزشکی قانونی شهرستان های دهلران و دره شهر خبر داد و گفت: راه اندازی آزمایشگاه سم شناسی قانونی و پاتولوژی قانونی مرکز استان با توجه به تجهیز و خرید دستگاههای تخصصی از قبیل HPLC ، Rocking Shaker ، هموژنایزر و مواد مصرفی و در نتیجه کاهش زمان پاسخدهی در پرونده های حوزه تشریح و جلوگیری اطاله دادرسی و در نهایت رضایت مندی مراجعان یکی از مهم ترین فعالیت هایی بود که در حوزه آزمایشگاه انجام شد.

علیزاده مهاجر گفت: در سه سال گذشته خریداری زمین در شهرستان مهران به مساحت 1505 مترمربع و شهرستان دهلران به مساحت 1213 مترمربع انجام گرفته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام تصریح کرد: اجرای قرارداد طرح جمع آوری پروفایل ژنتیکی زندانیان پر خطر به منظور ثبت در بانک هویت ژنت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مدیرکل جدید و سابق پزشکی قانونی ایلام در ایسنا

حضور مدیرکل جدید و سابق پزشکی قانونی ایلام در ایسنا