مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 09:302021-10-10سياسي

وزیر کشور: شهدا فراتر از زمان و مکان حرکت می کنند


وزیر کشور در دیدار با خانواده یک شهید ناجا با بیان اینکه مدیون شهیدان عزیز و خانواده معظم آنان هستیم، گفت: شهدا فراتر از زمان و مکان حرکت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد وحیدی وزیر کشور و جانشین فرمانده کل نیروهای مسلح در امور ناجا، به مناسبت هفته نیروی انتظامی به دیدار با خانواده شهید محمد علی بایرامی رفت ، شهیدی که در فتنه خیابان پاسداران به درجه رفیع شهادت رسید.

وزیر کشور خاطر نشان کرد: خانواده شهدا چشم و چراغ ملت ایران و مایه عزت و سربلندی ایران اسلامی هستند.

وحیدی با تاکید بر اینکه استقامت و شجاعت خانواده معظم شهدا برای مردم عبرت آموز است، افزود : امروز جوانان در راه اسلام و آرمان بلند انقلاب اسلامی به تأسی از شهدای سرافراز، درس شجاعت، ایثار و از خودگذشتگی فرا می گیرند.

رییس شورای امنیت کشور با اشاره به رشادت هایی که شهدای نیروی انتظامی در فتنه دراویش گنابادی در خیابان پاسداران از خود نشان دادند، گفت : این شهدای عزیز برای نجات جان مردم نهایت شجاعت و از خود گذشتگی را نشان دادند و با احساس مسوولیت مثال زدنی در این راه به درجه رفیع شهادت نایل شدند.

وزیر کشور افزود: شهدای فتنه خیابان پاسداران برای دفاع از مردم در مقابل فتنه گران ایستادگی کردند و به مقامی رسیدند که نزد خدای متعال بسیار رفیع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: شهدا فراتر از زمان و مکان حرکت می کنند

وزیر کشور: شهدا فراتر از زمان و مکان حرکت می کنند