مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 08:102021-10-10اقتصادي

تزریق دُز اول واکسن کرونابه 72 درصد از جمعیت بالای 18 سال در آذربایجان غربی


استاندار آذربایجان غربی با اشاره به سرعت قابل قبول واکسیناسیون در استان، گفت: 72 درصد از جمعیت بالای 18 سال دُز اول واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از  روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی محمدمهدی شهریاری در ارتباط ویدیو کنفرانسی با ستاد ملی مقابله با کرونا،  با بیان اینکه استان های شمال غرب کشور تقریبا 2 ماه دیرتر از جنوب شرقی و مرکز کشور درگیر موج جدید بیماری کرونا شدند، اظهار داشت: با وجود افزایش بستری ها در موج پنجم که نزدیک به 2 هزار و 300 نفر بود، خوشبختانه فوتی ها کاهش قابل ملاحظه ای داشت.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: خوشبختانه از 10 هفته گذشته کاهش بیماران بستری شده را داریم که الان نسبت به 2 هفته گذشته 600 نفر کاهش داشته و کاهش مراجعه کنندگان سرپایی نیز نشانه دیگری است که نشان می دهد از پیک پنجم کرونا گذشته ایم.

شهریاری با اشاره به اینکه استان آذربایجان غربی همواره از سوی 2 جریان موج های داخل و خارج از کشور تحت تاثیر قرار می گیرد و این امر هوشیاری ما را افزایش می دهد، گفت: خوشبختانه تاکنون با نظارت هایی که بوده از جمله استقرار کمیته واکنش سریع وزارت بهداشت در چند هفته گذشته نمونه هایی از نوع لامبدا  را نداشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق دُز اول واکسن کرونابه 72 درصد از جمعیت بالای 18 سال در آذربایجان غربی

تزریق دُز اول واکسن کرونابه 72 درصد از جمعیت بالای 18 سال در آذربایجان غربی