مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 07:302021-10-10سياسي

شورای اندیشه ورز در رسانه ها تشکیل شود/ ضرورت تبیین مبانی دینی با بیان هنرمندانه


عضو مجلس خبرگان رهبری در دیدار با اعضای شورای سردبیری خبرگزاری فارس استان اصفهان گفت: مبانی دینی در هر سه بخش، اعتقادات، اخلاق و احکام از بعد عقلانی با بیان هنرمندانه برای مردم تبیین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در دیدار با اعضای شورای سردبیری خبرگزاری فارس استان اصفهان، با اشاره به انتشار انواع تحلیل و خبر در رسانه ها، اظهار داشت: در بحث خبر و تحلیل، آفتی وجود دارد که باید به آن دقت شود و آن این است که می گویند آنچه اتفاق افتاده را بدون دخالت انعکاس می دهیم؛ اما باید به این مطلب دقت کرد که در یک اتفاق، هم فرد و هم نیت افراد دخالت دارد.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: این نیت را خبرنگار نمی بیند و در خبر هم نمی تواند منعکس کند و همین موجب می شود خبر ناقص بماند و این خبر، گنگ است؛ چون نیت پشت عمل مشخص نیست و نمی توان آن را نشان داد، بنابراین در تحلیل باید بیشتر به نیت توجه شود و این نیاز به اتاق فکر قوی دارد.

وی با اشاره به جذاب بودن اخبار مربوط به دنیای مردم، اذعان کرد: فرهنگ مردم با دین تعالی پیدا می کند؛ به همین دلیل بخش مهمی از خبر هم باید همین باشد و دنبال این باشید که در این خبرها ایمان و اخلاق مردم توقیت شود و احکام دین که عموم مردم با آن ها درگیر هستند، به آن ها تعلیم داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای اندیشه ورز در رسانه ها تشکیل شود/ ضرورت تبیین مبانی دینی با بیان هنرمندانه

شورای اندیشه ورز در رسانه ها تشکیل شود/ ضرورت تبیین مبانی دینی با بیان هنرمندانه