مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 07:102021-10-10سياسي

وقف های جدید امسال در کرمانشاه به 23 فقره رسید


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: با ثبت پنج فقره وقف جدید در دهه وقف، مجموع وقف های ثبت شده در استان طی امسال به 23 فقره رسید.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: با ثبت پنج فقره وقف جدید در دهه وقف، مجموع وقف های ثبت شده در استان طی امسال به 23 فقره رسید.

حجت الاسلام محمد صالحی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای امسال تا قبل از دهه وقف 18 وقف جدید در استان ثبت شده بود که آمار این موقوفات با پنج فقره وقف جدیدی که تاکنون در دهه وقف به ثبت رسیده به 23 فقره افزایش پیدا کرده است.

صالحی اضافه کرد: از مجموع پنج فقره وقف جدید ثبت شده در استان در دهه وقف سه وقف آن در شهرستان پاوه و دو وقف دیگر در شهرستان کرمانشاه به ثبت رسیده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: موقوفات جدید ثبت شده در شهرستان پاوه شامل 500 متر زمین ملکی جهت ساخت مسجد در روستای دوریسان شهرستان پاوه، دو قطعه باغچه در باغات شهرستان پاوه جهت کمک به تامین هزینه های مسجد جامع پاوه و 17 اصله درخت گردوی مثمر در شهرستان پاوه هستند.

صالحی ادامه داد: وقف های جدید ثبت شده در شهرستان کرمانشاه هم به وقف دو هزار سهم صنایع پتروشیمی کرمانشاه و 1360 سهم بانک دی به نیت مشارکت در تامین هزینه های عمرانی حرم امام حسین(ع) و نیز وقف چهار هزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقف های جدید امسال در کرمانشاه به 23 فقره رسید

وقف های جدید امسال در کرمانشاه به 23 فقره رسید