مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 07:002021-10-10حوادث

بی توجهی به لایروبی رودخانه ها؛ زمینه ساز سیل های فاجعه بار


بی توجهی به لایروبی رودخانه ها، زمینه ساز سیل های فاجعه بار است.

- بی توجهی به لایروبی رودخانه ها؛ زمینه ساز سیل های فاجعه بار ایسنا/زنجان سرپرست شهرداری خرم دره گفت: بی توجهی به لایروبی رودخانه ها، زمینه ساز سیل های فاجعه بار است.

قربان علی نقی لو در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نقش موثر لایروبی رودخانه ها در کاهش حوادث ناشی از سیل، عنوان کرد: بدون شک هرگونه دست کاری غیراصولی در حریم و بستر رودخانه و نیز بی توجهی به لایروبی به موقع باعث تشدید خسارات ناشی از سیلاب خواهد شد، به همین خاطر قبل از آنکه شاهد وقوع سیل های سهمگین با خسارات وسیع باشیم، لازم است اقدامات پیشگیرانه در دستور کار قرار گیرد.

وی بیان کرد: با توجه به موضوع لایروبی رودخانه ها و مسیل های داخل شهر برای جلوگیری از بروز خطرات ناشی از افزایش بارش باران و تاثیر مستقیم آن در کاهش خسارت های ناشی از سیلاب و جلوگیری از انتشار بوی نامطبوع و نیز برای روان سازی آب های سطحی، این روزها عملیات پاک سازی و لایروبی رودخانه ها در حال اجرا است.

این مسئول با اشاره به اینکه لایروبی رودخانه کبیررود یکی از مطالبات مردم خرم دره است، تصریح کرد: برای کیفیت کار لایروبی از بیل مکانیکی که بتواند کارآیی بالا و بیشتر در مسیر رودخانه داشته باشد، استفاده می شود و هدف اصلی از ساماندهی رودخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی به لایروبی رودخانه ها؛ زمینه ساز سیل های فاجعه بار

بی توجهی به لایروبی رودخانه ها؛ زمینه ساز سیل های فاجعه بار