مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 06:252021-10-10اقتصادي

قدرت خلق اعتبار شبکه بانکی موهبت حاکمیت است/ منابع بانکی صرف سوداگری نشود


قدرتی که شبکه بانکی کشور در خلق اعتبار دارد، موهبتی است که حاکمیت به آن داده است.

حصول اطمینان از عدم استفاده از منابع بانکی در امور سوداگرانه و سفته بازی در بازارهای مختلف را از دیگر اهداف وزارت اقتصاد در حوزه نظام بانکی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، در خصوص تسهیل دسترسی مردم به قراردادهای خود با بانک ها، شایسته است در این مسیر تسریع لازم انجام شود.

  خاندوزی همچنین اجرای صحیح مصوبات شورای پول و اعتبار را محور دوم انتظارات وزارت اقتصاد در حوزه نظام بانکی برشمرد و در این زمینه گفت: در برخی موارد شاهد هستیم اجرای مصوبات شورای پول و اعتبار  به روش های مختلف از سوی برخی  عاملیت ها نادیده گرفته می شود در حالی که، قانونمداری ما را ملزم می کند اجرای مصوبات شورای پول و اعتبار رعایت شود.

  وزیر اقتصاد استراتژی خروج از بنگاه های بالغ و هدایت سرمایه به سمت نیازهای اقتصاد ملی را محور سوم برنامه های وزارت اقتصاد در حوزه نظام بانکی برشمرد و در این زمینه گفت: آنچه برای نظام بانکی، ایراد به شمار می رود، ماندن در بنگاه داری است وگرنه صنعت سازی کردن و کمک به رشد اقتصاد ملی به هیچ وجه مورد انتقاد نیست و بانک ها باید به عرصه های جدیدی که نیاز به حضور آنها احساس می شود، ورود پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت خلق اعتبار شبکه بانکی موهبت حاکمیت است/ منابع بانکی صرف سوداگری نشود

قدرت خلق اعتبار شبکه بانکی موهبت حاکمیت است/ منابع بانکی صرف سوداگری نشود