مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 19:452021-10-09سياسي

اجرای پویش اطعام دهی خانه های قرآنی اهل سنت گلستان


مسئول مرکز فرهنگی تبلیغی ادیان و مذاهب اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: خانه های قرآنی اهل سنت گلستان با طبخ و توزیع غذای نذری ارادت خود را به پیامبر (ص) و اهل بیت ابراز کردند.

- گنبدکاووس- مسئول مرکز فرهنگی تبلیغی ادیان و مذاهب اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: خانه های قرآنی اهل سنت گلستان با طبخ و توزیع غذای نذری ارادت خود را به پیامبر (ص) و اهل بیت ابراز کردند.

حجت الاسلام احمد کوثری در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: اهل سنت استان گلستان ارادت زیادی به پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت پاکش دارند و آن را منشاء قرآنی می دانند.

وی افزود: به مناسبت سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) خانه های قرآنی اهل سنت گلستان با پخت و توزیع غذای نذری ارادت خود را به پیامبر بزرگ اسلام و اهل بیت پاکش ابراز کردند.

کوثری تصریح کرد: طبق احادیث، اهل سنت گلستان محبت به اهل بیت را مزد رسالت پیامبر و نشان دادن عملی این محبت را از نشانه های تقوا می دانند.

در همین رابطه روحانی اهل سنت و نماینده تبلیغات اسلامی گلستان در اینچه برون گفت: اهل سنت علاقه زیادی به پیامبر اعظم و فرزندان پاکش دارند و همه ساله با پخت غذای نذری در روز رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام رضا (ع) و هدیه اجر معنوی آن به روح پاک آنها این روز را گرامی می دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش اطعام دهی خانه های قرآنی اهل سنت گلستان

اجرای پویش اطعام دهی خانه های قرآنی اهل سنت گلستان