مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 18:102021-10-09اقتصادي

کشاورزی حفاظتی؛ شاه کلید اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: کشاورزی حفاظتی شاه کلید اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها است.

- ایسنا/کردستان رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: کشاورزی حفاظتی شاه کلید اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها است.

فرید سپری امروز (17 مهر) در اولین جلسه استانی طرح جهش تولید در دیمزارهای استان اظهار کرد: امسال طرح جهش تولید با تاکید بر اجرای کشاورزی حفاظتی در سطح 14 هزار و 300 هکتار از اراضی استان کردستان اجرایی می شود.

وی عنوان کرد: طرح جهش تولید در دیمزارهای استان کردستان با کوله باری از تجربیات طرح پروژه امنیت غذایی به مدت دوسال است در استان کردستان اجرا می شود و در سال گذشته توفیقات زیادی نصیب زارعان استان شد.

سپری با بیان اینکه امسال طرح جهش تولید در 15 استان کشور اجرا می شود؛ افزود: در سال گذشته 27 درصد سطح اجرایی جهش تولید کشور در کردستان بود و امسال 18 درصد از طرح در اراضی کردستان اجرا می شود.

وی با اشاره به اجرای موفق طرح جهش تولید در کردستان تصریح کرد: در سال گذشته طرح جهش تولید در کردستان یک کار تیمی و هماهنگ با تلاش خوب کارشناسان بخش کشاورزی و همکاری مثال زدنی زارعان اجرا شد.

سپری با بیان اینکه باید اطلاعات سال گذشته طرح جهش تولید در سامانه ثبت شود؛ خاطرنشان کرد: با اولویت کاری هرچه زودتر برنامه سال گذشته ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزی حفاظتی؛ شاه کلید اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها

کشاورزی حفاظتی؛ شاه کلید اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها