مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 12:252021-10-09اقتصادي

راه اندازی فن بازار منطقه ای در تمام استان های کشور تا پایان سال


معاون نوآوری پارک فناوری پردیس از راه اندازی فن بازار منطقه ای در تمام استان های کشور تا پایان سال خبر داد.

- ، اکبر قنبرپور، امروز در نشست خبری به مناسبت نکوداشت 20 سالگی پارک فناوری پردیس که به صورت آنلاین برگزار شد گفت: در حال حاضر، شبکه فن بازار ملی ایران در 28 استان کشور دارای دفاتر منطقه ای است که قرار است تا پایان سال جاری در تمام استان های کشور دفتر فن بازار منطقه ای راه اندازی کند.

معاون نوآوری پارک فناوری پردیس گفت: همچنین تاکنون 4 فن بازار تخصصی در حوزه های صنعت گاز، پتروشیمی، سلامت و فناوری های شهری ایجاد شده و 52 شرکت خصوصی بعنوان کارگزار تجارت فناوری (بروکر) در این شبکه فعال هستند.

قنبرپور ادامه داد: در حال حاضر سامانه فن بازار بیش از 26 هزار کاربر دارد و 14 هزار محصول دانش بنیان و فناورانه، 5 هزار شرکت و نزدیک به 600 نیاز فناوری در آن ثبت شده است.

وی گفت: در سال 1399 بیش از 400 میلیارد تومان قراردادهای همرسانی توسط شبکه فن بازار ملی ایران منعقد شد و در سال جاری نیز این میزان به 600 میلیارد تومان خواهد رسید.

وی درباره هم افزایی فن بازارهای سراسر کشور و نشست سراسری فن بازارهای کشور گفت: قرار است هفدهمین دوره این نشست، با حضور کلیه مدیران فن بازارهای منطقه ای و تخصصی و کارگزاران تجارت فناوری 20 مهرماه برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی فن بازار منطقه ای در تمام استان های کشور تا پایان سال

راه اندازی فن بازار منطقه ای در تمام استان های کشور تا پایان سال